DnD Dice  powered by Quantum RNG

Házej d4–d20 kostky s kvantovou náhodou – pro útoky, záchranné hody, skill checky i damage. Všechno běží přes API /random.

20
12
8

Nastavení hodu

Typ hodu jen předvyplní kostku a počet – vždy to můžeš ručně změnit.

Nejčastěji pro d20 útoky / záchranné hody. Technicky to ale funguje i pro jiné kostky.

Např. +5 k útoku, +3 ke záchrannému hodu, apod.

Výsledek

Poslední hod:
Zatím nic – hoď si prvním útokem ⚔️
Debug – zobrazit JSON request/response

        

    
Nápověda k DnD hodům / Help

Jaké kostky se v DnD používají

  • d20 – útoky, záchranné hody, skill/ability checky.
  • d4 / d6 / d8 / d10 / d12 – většinou zranění (damage).
  • d100 – procentuální hod (1–100 %).

Typ hodu

  • Attack roll – klasický hod na zásah cíle (většinou 1× d20 + modifikátor útoku).
  • Saving throw – záchranný hod proti kouzlu/efektu (1× d20 + příslušný modifikátor).
  • Skill / ability check – ověřování dovedností (1× d20 + bonus za skill/stat).
  • Damage roll – hod na zranění, obvykle více menších kostek (např. 2×d6, 1×d8, 8×d6).
  • Custom – ruční nastavení kostky a počtu.

Režim (Normal / Advantage / Disadvantage)

  • Normal – hodíš 1× danou kostkou (typicky 1× d20).
  • Advantage – hodíš 2× d20 a bereš vyšší výsledek (např. když máš výhodu v situaci).
  • Disadvantage – hodíš 2× d20 a bereš nižší výsledek (když máš nevýhodu).

Modifikátor (+/−)

  • Zadáš bonus nebo postih, který se k hodu přičítá/odečítá.
  • Příklady: +5 k útoku, +3 k záchrannému hodu, −1 postih.

Typické příklady

  • Útok mečem – Typ hodu: Attack roll, Kostka: d20, Počet: 1, Režim: Normal/Adv, Modifikátor: např. +5.
  • Fireball (kouzlo) – Typ hodu: Damage roll, Kostka: d6, Počet: 8 (8× d6), Režim: Normal, Modifikátor: většinou 0.
  • Skok přes propast – Typ hodu: Skill / ability check, Kostka: d20, Počet: 1, Režim: podle situace, Modifikátor: bonus za DEX/skill.