DnD Dice powered by Quantum RNG
Házej d4–d20 kostky s kvantovou náhodou – pro útoky, záchranné hody, skill checky i damage. Všechno běží přes API /random.
20
12
8
Nastavení hodu
Výsledek
Poslední hod:
Zatím nic – hoď si prvním útokem ⚔️
Debug – zobrazit JSON request/response
Nápověda k DnD hodům / Help
Jaké kostky se v DnD používají
- d20 – útoky, záchranné hody, skill/ability checky.
- d4 / d6 / d8 / d10 / d12 – většinou zranění (damage).
- d100 – procentuální hod (1–100 %).
Typ hodu
- Attack roll – klasický hod na zásah cíle (většinou 1× d20 + modifikátor útoku).
- Saving throw – záchranný hod proti kouzlu/efektu (1× d20 + příslušný modifikátor).
- Skill / ability check – ověřování dovedností (1× d20 + bonus za skill/stat).
- Damage roll – hod na zranění, obvykle více menších kostek (např. 2×d6, 1×d8, 8×d6).
- Custom – ruční nastavení kostky a počtu.
Režim (Normal / Advantage / Disadvantage)
- Normal – hodíš 1× danou kostkou (typicky 1× d20).
- Advantage – hodíš 2× d20 a bereš vyšší výsledek (např. když máš výhodu v situaci).
- Disadvantage – hodíš 2× d20 a bereš nižší výsledek (když máš nevýhodu).
Modifikátor (+/−)
- Zadáš bonus nebo postih, který se k hodu přičítá/odečítá.
- Příklady: +5 k útoku, +3 k záchrannému hodu, −1 postih.
Typické příklady
- Útok mečem – Typ hodu: Attack roll, Kostka: d20, Počet: 1, Režim: Normal/Adv, Modifikátor: např. +5.
- Fireball (kouzlo) – Typ hodu: Damage roll, Kostka: d6, Počet: 8 (8× d6), Režim: Normal, Modifikátor: většinou 0.
- Skok přes propast – Typ hodu: Skill / ability check, Kostka: d20, Počet: 1, Režim: podle situace, Modifikátor: bonus za DEX/skill.